Thursday 9 August 2012

Jeng jeng tonah datang agi~





Salam Ramadhan buat semua~ Yeah~

Skang da nak dekat raya da, baru nan ucap. Ape da tonah ni. Sewel sokmo~

Aku pown konpuse la ngan diri aku ni, setiap kali bulan pose baru la tergedik-gedik nak bukak blog ni balik. Mungkin setiap kali pose kot ak mula melahirkan idea yang bernas tetapi bukan bas seranas (untuk pengetahuan anda semua bas seranas buleh didapati di kawasan shah alam...yeah~)

Ni la bas seranas nyer~

Walau apapun, kepada para peminat sekalian ecece... i'm back bebeh~ yeayyyy~

Alang-alang aku da mula menggatal nak menulis ni, aku nak citer la seket tentang perkembangan album terbaru aku ni  (cett perasan tahap gerbang pelajar uitm da ni...) hehe.

Setelah sekian lama memendam rasa ngan pihak berkuasa institusi yang aku pilih untuk aku melangkah kan kaki ke menara yang betingkat-tingkat itu, maka dengan keterpaksaan nye aku mula memaksakan diri ini untuk memulakan idop baru.

Biasala, akibat kesan jatuh dari bangunan bertingkat-tingkat dan kedebuk jumpe tanah, akhirnya dengan separa kekuatan serpihan hati yang tinggal akhirnya aku mula melangkah kembali.

Korang ingat senang ke jadi cik tonah dari jadi cik joyah...........pe kaitan la plak cik joyah lam perkaitan cik tonah ni. mmmmmm............ini serius - bak kata cik ming ming

Ini serius bebeh~ Yeah~

Ayat-ayat aku ni dalam seket, jadi perlukan penghayatan nan tinggi tuk membacanya. Sabar je la ea~

Jadi nak dipendekkan cerita, disebabkan tekanan perasaan nan melampau bak gunung berapi yang sedia nak meluahkan lahar keberapian nyer cam perasaan makan maggi kari berapi, aku telah memenjarakan diri aku ni tanpa buat pape selama 2 bulan. Lam 2 bulan tu la aku bergelut ngan aku nyer mindset. So moral of the story, senang je, kuatkan iman anda, teguhkan peribadi sure anda tidak menjadi giler nan suspendik.

Slrrpppp!

Dan akhirnya kini dan selamanya, aku telah selamat kembali ke medan perang utk terus berjuang (Poyo ::P) Aku pown mulakan la idop aku ni kembali ke jalan lurus lagi bebenor. Aku tukar keje baru, umah sewa baru, baju raya pown tk baru-baru, dan baru-baru ini............?

Tu dulu la buat sekembali nya aku ni ke alam berblogging ini. Rindu giler. Walaupown ak tak post entri baru, ak still berblog walking tau.

Semangat blogging~ YEAH~


3 comments:

Unknown said...

welcome back!! heee

eita said...

Lama benor menghilang nyer..
Selamat berpose....selmat hari raya..cming soon

sayA tonaH said...

hassy: tq bebeh~ selamat berpose tuk hassy. yeah~

kak eita:selamat berpose jgk kak eita~